Thursday, October 3, 2013

Beautiful Lies and Perfect Denials


perfect perfect perfect day...man,if you really love ur girl, do take care of them especially their heart that you owned. they will never give their heart easily to man if they do not have the courage. it is all because of their love for you. 
Hargailah setiap wanita yang hadir dalam hidup kamu, walaupun ada kekurangannya di mata kamu, tapi lindungilah dia seperti mana dia melindungi diri dia untuk kamu. Jangan kerana ego kamu, kamu melukai dia..perempuan, jika dia menyayangi seseorang, dia tetap akan memaafkannya tetapi ingatlah bahawa dia mungkin tidak akan melupakan apa yang terjadi dalam hidup dia..Jangan bila kamu sudah kehilangan dia, baru kamu menyedari itu. Itu sudah terlambat..when a woman moves on, she will never look back to her past..woman depends on man..

jangan buat pembohongan yang terindah dan penafian yang terhebat.

Wanita tidak menghargai sikap lelaki yang mempertahankan dirinya kerana ego seperti itu, tapi apa yang akan menyentuh hati seseorang wanita adalah bila kesalahan itu diakui dan kejujuran itu yang di cari..wanita secara fizikalnya lemah, tetapi apa yang menjadikan mereka kuat adalah kerana hati mereka. man outside there, do love your woman. take care of them before they leave you. :)


No comments:

Post a Comment